جدیرترین اخبار :
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴

مهارت افزایی معلمان مقطع متوسطه با مشارکت منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/08/12 | تعداد بازید :903
نشست آموزشی با حضور امیر مقدم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، معین‌الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار، معاون سیاسی فرماندار چابهار، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان و رئیس دانشگاه بين‌المللی چابهار با جمعی از معلمان و فرهنگيان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، در این جلسه جمعی از معلمان با تجربه و صاحب نظر، با توجه به تغییرات سيستم آموزشی، ساختار امتحان نهایی و پذیرش کنکوری، طرحی به منظور مهارت افزایی معلمان مقطع متوسطه ارایه و خواستار مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای فراهم ساختن زمینه‌های پیشنهادی طرح را کردند.

 

بنا بر این گزارش، مهندس امير مقدم ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان، بیان کرد: در خصوص چگونگی اجرای این طرح، شما عزیزان و روسای با فرهنگ استان بایستی با نگاهی بلند درباره انتقال دانش و به ویژه افزایش سطح مهارت هم معلمان و هم دانش آموزان نگاه کنید. 

وی در ادامه ضمن استقبال از طرح پیشنهادی مهارت افزایی معلمان در جهت همسویی با سيستم آموزشی اظهار داشت: تیم طراح طرح پیشنهادی، بایستی مکانیزمی را جهت سنجش‌ و بازدهی و اثربخشی طراحی نمایند.

 

مدیرعامل تصریح کرد: پیگیری‌، گزارش‌ و برآورد وضعیت دانش آموزان در پايان دوره‌ اجرای طرح به عمل بیاید تا راهکارهای مناسب جهت بهبود فضای ايجاد شده‌ ارایه شود.

در پایان مهندس مقدم ضمن تقدیر از نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت از حوزه‌های آموزشی و پرورشی در انجام طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط اشاره نمود و حمایت خود را در راستای تحقق هر چه‌ بهتر ایده‌ها و برنامه‌های آموزشی با توجه به ظرفیت‌های بالای علمی اعلام داشت.

 

قابل ذکر است در این نشست معین‌الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت‌های اجتماعی همه ارگان‌ها حمایت از آموزش و پرورش و دانش افزایی معلمان جهت بهبود و ارتقا سطح دانش آموزان است اظهار داشت: همه باید در کنار هم شرایط مطلوبی با تلاش یکدیگر، برای سرمایه های آینده کشور که‌ فرزندان این مرز و بوم است فراهم نماییم. 

نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار ضمن ابراز خشنودی از عملکرد امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مدیرعامل سازمان هم در گفتار و هم در عمل نشان داده که به مبحث آموزش اهمیت می‌دهد. 

سعیدی ضمن اعلام آمادگی از حمایت در جهت افزایش سطح مهارت معلمان، خواستار همکاری مسئولان در این خصوص شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل